Gå til innhold

Gravidmykke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

Noen som vet hvor man får kjøpt sånt lignende englebarnsmykke, bare med gravidmage?? leta hele nettet over, men finner det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Englebarnsmykkene produseres av E. Christophersen og selges hos en rekke gullsmeder, se oversikt over forhandlere på www.christophersen.no

Skrevet

eneste gravidsmykker jeg har sett er en slik med kule med den bjelle. skjønner ikke helt hva den er bra for? noen som vet?

Skrevet

Den gir fra seg lyd som babyen kan høre inni magen. Det er for å roe barnet ned også etter fødsel.

Jeg har ingen anelse om det funker, leste det bare i Gravid. Si ifra hvis du finner ut hvor man kan kjøpe de, for det så ut som det var mange fine, lyd eller ikke lyd :)

Skrevet

heisann:)

Sånn kule med lyd inni har jeg fått kjøpt meg, men jeg kjøpte det på babyproffsen i sverige...på nordbysenteret. men får bestilt det fra nett her å. bare å søke på bola gravidsmykke her på nett. Nå skal jeg inn å titte etter på linken over her etter sånn annet smykke:)

Skrevet

Heia.

Jeg har sett ett slik Englebarn smykke du snakker om. Men det var i ei reklameavis.

Det er et englebarnsmykke, bare deter ei "perle" på magen på det. Ikke noe bjelle som di andre skriver om her?!

Men jeg har som deg, ikke funnet det på nettet. Det nå da finnes eg plass...

Visst du ikke finner det internett, vill jeg tatt turen til en smykkebutikk. Di vet sikkert hva du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...