Gå til innhold

Hvis jeg kjøper sånn moseskurv --->

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer moses da? Eller må jeg hente han i elva selv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må dessverre hente han selv... eller er det ekstrautstyr?

Skrevet

Hva er vitsen med moseskurv dersom jeg ikke kan få moses? Da er jo halve moroa borte.. tror du den kurven flyter om jeg setter den badekaret, og så kan jeg late som om jeg finner moses på badet en da jeg er der for å bade...

Skrevet

Ja jeg tror den flyter men du kan jo prøve selv først? Men husk flytevest:o)

Skrevet

Holder det med flytevest eller bør jeg gå for redningsvest tror du?

Skrevet

Litt usikker på akkurat det, jeg ville gått for en overlevelsesdrakt.

Tenk så fint om det er litt kaldt på badet.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Moseskurv er det dummeste.

Skrevet

Det dummeste å ha i badekaret?

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Tror ikke det er særlig praktisk i badekar nei. Men jeg syns det er helt tullete uansett

Skrevet

Nå aner jeg ikke hva en moseskurv er, men antar at det er ei skravlegreie og dermed antakelig den eneste måten å unngå at ungene dine blir understimulerte narkomane voldelige pederaster, så du bør nok kjøpe en til hver av dem, om du ønsker det beste for ungene dine.

Skrevet

Jeg leste mosekurv...og forestilte meg at det er de samme folka som kjøper gullmalt elgbæsj-suvenir...

Skrevet

Elgbæsj er best i konfektesker til folk man ikke liker.

Skrevet

Det er den reklamen som ruller på siden her. Fra barnas hus. Liten sivsak for å legge moses i. Men nå er moses død da.-

Skrevet

Den har jeg ikke sett, og når jeg ser etter er det ingen reklame på siden her hos meg. Den er tom...

Skrevet

Da mangler du flashplayer eller noe sånt tillegg..

Skrevet

Korrekt, den gadd jeg ikke oppdatere ved siste forspørsel! Hurra!

Fint med en reklamefri dag!

Skrevet

Jeg må innrømme at moses kurv gir meg dårlige vibber. Hva er meningen? At vi skal putte våre håpefulle oppi å la de seile sin egen sjø? Nei vettu hva!

Skrevet

Det er nok greit å ha bare sånn i tilfelle Kong Harald anonserer at alle guttebarn skal taes. Jeg har ihvertfall skaffet meg en. Jeg har ikke guttebanr, men tenkte at mannen er såpas barsnlig at begynner Harald å vise tendenser er det rett ned i akerselva med "sambo" og moseskurven.

Skrevet

Kanskje dette har noe med at utbredt dna testing viser at flere lever med "uekte" fedre. Med den geniale mosekurven kan man jo bare fortelle poden at "du kom drivende nedover elva i denne..."

Skrevet

hahaha

skal du kjøpe en sånn skuvkurv?

Skrevet

Det er et meget godt salgsargument.

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg sånn kurv faktsik! Tror det er utrolig praktisk, så slipper jeg på drasse vognbagen inn hele tida. Små bebiser sover jo helst i bagen og da vil jeg heller ha en søt kurv! Så det så!

;-)

Skrevet

Hvis du er gravid og venter gutt, kaller du ham Moses og putter han i kurven. Så sender du han på elverafting i stråkurven sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...