Gå til innhold

Når man i perioder er alenemor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... bør man ikke da ha en stand-in-pappa og stand-up-elsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda. jeg og luten leier ut foreldre etter behov. Bare si hva du trenger og vi fikser det.

Skrevet

haha...

Akkurat nå trenger jeg en som kan stå opp om med Flisa og en som kan legge seg med meg. Lar det seg ordne?

Skrevet

Jepp. Skal han lage frokost også, og servere på senga mens Flisa er passiv forran tven en times tid? Middag med levende lys er innbakt i alle våre løsninger. Vil du ha en eller to?

Skrevet

Åhhh, det hørtes deilig ut...

Bare lurer på en ting, han har ikke sett denne linken? http://www.steakandablowjobday.com/

Om han har sett den vil jeg gjerne ha en som er ferdigblåst!

også må han ligne på en blanding av alle de mennene vi har diskutert op og i mente her inne:o)

Skrevet

Åh, kan dette være noe for meg tro? Periodevis alenemamma med ukependlende mann med mobilkontor i helgene, og et evigvarende påbyggingsprosjekt hjemme!

Lurer spesielt på den stand-in-pappaen, i og med at min fullbyrder ektepakten mens han er hjemme. Eller forresten, en stand-in-snekker med bedriftslederegenskaper, kunne kanskje vært et bedre alternativ!?

Hvor mye koster det en hel påske?

Skrevet

Nei nei, våre menn feirer kvinnedagen og morsdag med stor innlevelse, og er svært lite egoistiske. I alle henseender. Dessuten er du kunden og du har alltid rett.

Skrevet

Vi har evenukker for tilfeller med sjalu ektemenn, eller ektemenn som føler seg truet av en annen manns nærvær.

Stand-in-pappaen står opp med barnet på morningen, leker med det, kler på, tar det med ut, evt bringer det i bhagen. Han tar også husarbeid enten med ungen på slep på en pedagogisk måte, eller mens ungen er i bhagen. han lager middag, og henter dersom det trengs. På ettermiddagen stimulerer han barnet ved å lese bøker, tegne eller pusle sammen med det. Ingen tv før barnetv, og kun nrk.

Stand-in-snekkeren kommer med sjarmerende brun overkropp og snekkerbukse pent plassert på hoftene. Han er flink til å snekkere, og tar alle handymanoppgaver alvorlig. Han er flink til å organisere, har autoritet og struktur på hverdagen.

Pris i påsken må vi diskutere. Men våre tjenester har konkurransedyktige priser, og vi lover diskret levering.

Skrevet

Finnes det pakkeløsninger?

Skrevet

Ja, men ikke alle sammen av våre menn er like glade i å bli pakket inn.

Skrevet

Flott! Her følger bestilling:

1 stk stand-in-snekker som er evenukk, han kan godt være litt tykkfallen, kopparret og bleik, bare han er flink til å jobbe; kan drive firmaet, snekre, utføre enkelt kontorarbeid, restaurere vinduer, legge opp strøm og male. 24-Timers service er ønskelig!

1 stk stand-in pappa som beskrevet over.

Da skulle påsken være i boks! Pris ingen hindring!

Skrevet

Vi tilbyr også langtidsleie, for sommerferien, eller weekendleie for en romantisk helg, følge i bryllupp eller andre festlige anledninger. For den vågale har vi fast rabatt på leie av to eller flere menn.

Alle våre menn er selvgående, og får de ledig tid vil deres første prioritet enten være forefallende husarbeid, vedlikehold eller massasje og annen kos med leietageren. Aktiviteter som fotball, ski, tv, dataspill viser de ingen interesse for. Med mindre de blir instruert i så måte. Så da kan du feks sitte på dib, og få føttene dine massert samtidig.

Skrevet

Unner meg litt ekstra i påsken, og slenger på en sushikokk på bestillingen!

Skrevet

stand-in-snekker kommer, men vi har desverre ikke noen som passer alle dine beskrivelser. Men vi har en som ligner på Brad Pitt, men som da er evenukk. Han oppfyller alle dine andre øsnker og synger dessuten svært pent.

Standinpappa kommer også.

Vi leverer med DHL, fra dør til dør. Neste forsendelse går kl 12, så forvent levering omkring kl 16. Noen må da være hjemme for å kvittere på forsendelsen.

Skrevet

Shusikokk er greit, det er ikke så stor ettersprsel på disse i påsken, da er det mest Arne Brimikokker som etterlyses. menn som kan lage saus til lammesteika. Ettersom sushikokken er din tredje bestilling får du han med 60% rabatt. Han har en del alternative bruksmåter, blant annet er han også konditor og personlig trener.

Skrevet

Ok, godkjenner Brad! Så lenge han er sangkastrat har ikke mannfolket noe å bekymre seg over.

Jeg er hjemme kl 16!

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Kan jeg få en mann som kan være pappa i 3 timer hver dag hver 5 uke?

Da jobber mannen min så sent at jeg er zombie helt til neste 5uke

Skrevet

Ja, det er mulig. Fleksible løsninger er vår spesialitet. Du kan velge om du vil ha en som skal erstatte din man på jobben så han kan være hjemme, eller om du vil ha en hjemme som erstatter din mann.

Skrevet

Hmm... Kan jeg ha ham hjemme annenhver dag, og ha erstatningsmannen her dagene han er på jobb?

Det hadde vært deilig om erstatningsmannen kunne komme å rydde huset 1 gang i uken ellers også. Dette kan ikke mannen min gjøre siden han ikke vet hvordan vaskemaskin og støvsuger fungerer. På forhånd takk!

Skrevet

Hvor mye er rabatten på om jeg vil ha to da?

En til Flisa og en til meg.

Helst en blanding av Clooney, Pitt, Torstvedt og Gibson (Ung sådan). Blandingen er kun til meg:o)

Flisa vil sikkert ha en som tuller, tøyser, danser, synger og bygger prinsesselego.

Har du noen tips?

Skrevet

Det lar seg gjøre.

Da vil du ha stand-in-pappa tre dager i uken hver 5. uke, og de øvrige ukene vil du ha han en dag i uken, kanskje fredag sånn at han kan ta helgevasken, handle blomster, vin og konfekt til fredagskvelden? Våre stand-in-fedre oppdrar også barna til å ta ansvar for ryddig og renhold, selvfølgelig i takt med deres utvikling og hele tiden preget av lek. På den måten forhindrer vi en ny generasjon fedre som ikke har kunnskap om daglig husarbeid.

Skrevet

Kan jeg bytte ut mannen min med deres erstatningsmenn?

Det høres unektelig mye bedre ut. Jeg kan ha min i helgene, så kan erstatningsmannen hjelpe meg i uken og promotere moseskurver til vordene (dumme) fedre når han ikke er her

Skrevet

Dette er fullt mulig fra vår side, men vi tar ikke ansvar for partnere eller fedre som føler seg tilsidesatt av vårt tilbud. Ofte ser man et positiv utvikling hos partneren når han begynner å konkurrere med vår mann om sin kvinnes gunst.

Da vil du ha en stand-in-pappa med gode selgeregenskaper? Vi kan også leie ut en stand-in moses dersom du tror det kan være hensiktsmessig for omsetningen.

Skrevet

Ja! Jeg vil ha han siste, han kokken som er konditor og personlig trener. Han kan godt drite i å ta med fisk og fokusere fullt og helt på kake.

Skrevet

Fortreffelig! Vi har en deal! God påske til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...