Gå til innhold

kan vannet ha gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+1 idag, hodet er godt festet og magen har sunket for flere dager siden, tror også slimproppen gikk om tirsdagen..

Var på do når jeg våknet idag, tissatrengt som fy som vanlig.. Da la jeg merke til en stor våt flekk i trusa, prøvde å lukte og luktet ikke tiss, men var ikke helt luktløst heller.. har tatt på bind og venter å ser om det kommer mer, men denne tålmodigheten er ikke helt på topp..

tror dere det er vannet som har gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter litt sæd av fostervannet, syntes jeg ivertfall. Du burde ringe føden

Skrevet

hehe, det var jo en nesten perfekt beskrivelse på lukten jeg kjente da!=)

Skal på litt sen omvisning på sykehuset kl ett idag så får høre om de kan sjekke det da... spent!!!

Takk for svar forresten... =)

Skrevet

har de sjekket om vannet er gått? kom med oppdatering:) vannet gikk litt hos meg sist slik du beskriver..:)

Skrevet

ja da har jeg vært på sykehuset, er litt flau av meg så jeg tok seff av bindet før jeg reiste dit tilfelle de tok underlivsundersøkelse.. fikk beskjed om at jeg ikke skulle gjort det da de kunne testet det og sett om det var fostervann.. så eneste de gjorde var å måle sf mål og hjertelyd.. er litt skuffet egentlig for jeg håpet de kunne sjekket evnt åpning osv, men men.. har forresten ikke vært no mere bløtt, bare den vanlige utfloden jeg har hatt i sv.skapet.. så da er det vel bare å vente og håpe noe skjer snart.. fortsatt 8 dager til termin så må nok smøre meg med litt tålmodighet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...