Kæmma og trultene Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hun er 2 i mai, og har siden igår hat feber på 39-40, litt hoste og klager over hodepine idag. Hun er ganske slapp, og spiser ikke. Vil helst sove. Ringte legen, da det ikke har hjulpet særlig med paracet (hjalp ike igår og inatt, men idag har febern gått fra 39,1 til 38,7. Nå er den gått opp igjen kjennes det ut som, men hun sover så jeg får ike tempet. Legen ba meg se an til mandag, men jeg syns det var litt lenge. Hva sier dere?
Poteto Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 syns det var litt lenge å vente til mandag.. late leger altså!!! eg ville hatt fått legetime i dag eller gått på legevakta i morgen viss det ikke blir bedre...
Sora Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Barn under 5 år får sjelden vondt i hodet. Når de blir dårlige er det mye mer vanlig at de kjenner smertene i magen. Så hadde min datter hatt så høy feber og vondt i hodet, så hadde jeg dratt til legen i dag. Heller en gang for mye, så får de heller le av meg på legesenteret fordi jeg er en hysterisk mor. Men datteren min er det viktigste for meg, og der tar jeg ingen sjanser.
Kæmma og trultene Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Takk! Jeg og sa det at så små ikke ofte får vondt i hodet, men da sa hun "joda, feber er feber uansett alder". Da skal jeg ringe tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå