Gå til innhold

Noen fra oslo øst her? Haugerud, Lindeberg, Furuset osv


Annekatrine

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen fra oslo øst her inne? Bor selv på lindeberg og har termin 17 april. Har en gutt på 3 år fra før. Hadde vært kjekt å treffe noen i nærheten som man kan trille med og ikke måtte inn til byen for å treffe andre. Ikke lenge igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anne Katrine

 

Jeg lurer på om du er en venninne som jeg har mistet telefonnummeret til... fikk en følelse da jeg leste innlegget.

 

Er du egentlig fra Bærum og er bvped? Jeg flyttet fra Hovseter til Asker for 2 år siden. Min sønn blir 3 på sensommeren, og har termin 26. april.

 

Måtte bare spørre! Hvis det ikke er deg får jeg bare beklage.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nr 2

 

Helt i orden at du spør, men er nok ikke venninenen din som du har mistet tlf nummeret til. Jeg er opprinnelig fra bergen og er sykepleier:)

 

Lykke til resten av svangerskapet. Heldigvis ikke lenge lenge igjen no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg bor også på Lindeberg (Lindebergåsen), og har termin 13. april, på datteren min sin 1,5 årsdag.. Hadde vært koselig å hatt noen i nærheten man kan trille tur med, ja!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Jeg bor også i lindebergåsen. Sender deg en meld privat med nummeret mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei..

 

Jeg er fra lindebergåsen og har termin 04.04.08 med barn nr to. Har ei datter på 6 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Kan ikke du sende meg en meld privat med tlf ditt slik at vi kan holde kontakten nå fremover:) Ikke lenge igjen til termin da. Lykke til med innspurten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

mobilen min funker ikke akkurat nå. Den er på reparasjon, kan ikke du fortelle litt om deg selv og i hvilken borettslag du evt bor i på lindebergåsen?

 

Jeg er 28 år og opprinnelig fra pakistan men født og oppvokst her i norge. Kan ikke jeg få mail adressen din så kan jeg heller maile deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...