Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Her reiser vi på onsdag og blir borte helt til madag:-) Gleder meg så utrolig mye. Min mor har nettopp bygget helt ny hytte så det blir første gang i den hytta for hele familien...gleder meg mest til å kjøre opp på fjellet slik at snuppi for renne på akebrett...det finnes jo ikke snø her på vestlandet. Åååå påske med kryssord, kvikklunsj, kakao,påskefrokost og hele pakken.....hehe:-)))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Først og fremst jobbe.. Fri skjærtorsdag, da skal vi på vår tradisjonelle grill-tur med gode venner. Fri langfredag, da skal vi på middag hos mamma og pappa..
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 vi skal til oslo og besøke min familie. jeg og mannen min bor i tr.heim. så det skal bli godt å komme hjem til mamma og bli skjemt bort litt. få god mat og bare kose oss vi reiser på tirsdag og kommer hjem igjen på mandag spise godteri, se påskekrim på tv og bare koooose oss gleder meg
*ale* Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Reiser på hytta vår på tirsdag, ser an været på hvor lenge vi blir. Masse god mat og kos:) Bare håpe på litt utevær da, så ikke ungene kjeder feil på seg
Fru-mamma Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Reiser på fjellet onsdag og blir en uke. Har tatt et par feriedager etter påske i stede for vinterferie. Gleder meg masse og satser på sol hele påsken=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå