Dronningen! Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hvordan går det? Har dere flyttet inn ennå? Kjørte forbi dere her om dagen og H lurte litt..
~sjiraff~ Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Heisann, Nei, vi har ikke flyttet ennå. R holder på med oppussing for harde livet om dagen. Kjøkkenet kommer i midten av april, så da håper vi å kunne flytte i slutten av april )
Dronningen! Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Å så deilig med menn som gjør litt. Vi har akkurat pusset opp vaskerommet og nå kan jeg egentlig flytt inn der:O) Da blir det vel ikke noe geilopåske på R dette året da? H dro i dag og blir borte til mandag... Kan jeg få OS når jeg er alenemor ganske ofte? )
~sjiraff~ Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Nei det blir nok en kjedelig påske for R sin del.. Men vi gleder oss jo begge til å bli ferdig der oppe, så sånn sett er det jo greit. Ferie får man ta en annen gang ) OS til oss som er mye alene høres ut som en glimrende ide )
Dronningen! Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Kos dere masse i påsken... Ferie kan vi ta når vi har tid:o) Hils Hva ble navnet på kongen egentlig?)
~sjiraff~ Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Kongen er foreløpig navnløs, har ikke vært god nok med overtalelse ennå, men bare han blir hjemme en natt nå så... *latter*
Dronningen! Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Ja du trenger kun en natt:o) hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå