Gå til innhold

hvilken str bruker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå bruker jeg str 56-62 går litt fort er jo snart ikke baby lenger da

Skrevet

Jenta er 6 uker, og vi har begynt og bruke 56. Fortsatt litt stort, men 50 var akkurat passe. Hun var 55 cm på 6-ukers kontrollen.

Skrevet

50 passet aldri. Begynte på 56 og snuser snart på 62. 15 dager gammel ...

Skrevet

her bruker vi 56, men det er snart for lite. var 54 cmnår han ble født- aldri brukt 50 men hadde ingenting innkjøpt i den størrelsen heller. så går nok snart over på 62, må bare handle inn litt småting først.

merkelig det med størrelser enkli, for han har en genser i 50/56 som er stor- og må brettes opp på ermene enda. mens en body fra hm i 56 er litt trang på lengden... men er vel som med dameklær.. :)

Skrevet

Min gutt er snart 6 uker og jeg må gå over til str.68 fordi mange av 62 klærne passer ikke lengre. Litt forskjell på klærne i samme str. Han er stor nå 6.6 kg:o)

Skrevet

Vi har akkurat begynt å bruke litt i str 56, men mye er fortsatt i str 50 :) Emelie er blitt 6.5 uke nå, men er ikke så stor enda. 53 cm på 6 ukers kontrollen :)

Skrevet

Min bitte lille gutt har vokst seg ut av str 44, 50 og 56 på disse 8 ukene..Han vokser superfort.

Nå er han 5250 g og har doblet fødselsvekta!!

Denne siste uken løste ammingen seg ordentlig også, og det er såå deilig å slipep denne sårheten..

Skrevet

lille jenta mi bruker str 56-62 nå :o) Tiden flyr jo!!

Hilsen MissUlv,

som bruker dette nicket på DIB:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...