Gå til innhold

hvilken str bruker dere??


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

nå bruker jeg str 56-62 går litt fort er jo snart ikke baby lenger da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta er 6 uker, og vi har begynt og bruke 56. Fortsatt litt stort, men 50 var akkurat passe. Hun var 55 cm på 6-ukers kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her bruker vi 56, men det er snart for lite. var 54 cmnår han ble født- aldri brukt 50 men hadde ingenting innkjøpt i den størrelsen heller. så går nok snart over på 62, må bare handle inn litt småting først.

 

merkelig det med størrelser enkli, for han har en genser i 50/56 som er stor- og må brettes opp på ermene enda. mens en body fra hm i 56 er litt trang på lengden... men er vel som med dameklær.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er snart 6 uker og jeg må gå over til str.68 fordi mange av 62 klærne passer ikke lengre. Litt forskjell på klærne i samme str. Han er stor nå 6.6 kg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat begynt å bruke litt i str 56, men mye er fortsatt i str 50 :) Emelie er blitt 6.5 uke nå, men er ikke så stor enda. 53 cm på 6 ukers kontrollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bitte lille gutt har vokst seg ut av str 44, 50 og 56 på disse 8 ukene..Han vokser superfort.

Nå er han 5250 g og har doblet fødselsvekta!!

 

Denne siste uken løste ammingen seg ordentlig også, og det er såå deilig å slipep denne sårheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille jenta mi bruker str 56-62 nå :o) Tiden flyr jo!!

 

Hilsen MissUlv,

 

som bruker dette nicket på DIB:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...