Gå til innhold

Hvem andre går på overtid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin på mandag så er -4 i dag.. har fått time på overtidskontroll på påskeaften (12 dager etter termin). Så da er det litt lettere når jeg har en dato å se frem til... Vist ho kommer før er det bare en gledelig overaskelse.. Hvem andre går på overtid, hvor lenge etter termin har dere time??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde termin den 6 mars,så det vil si at jeg er begynt på min 8 dag nå.

jeg skal på overtidskontrol på tirsdag vist detikke skjer noe før da. det håper jeg jo på. går med masse maserier her nå og sporblør. så krysserfingrene på at noe er på gang.

Skrevet

jeg hadde termin på søndag 9.mars. Skal på overtids kontroll mandag.Kjenner ikke så mye kynnere eller rier, men lurer på om jeg lekker litt fostervann

Skrevet

Jeg er 9 dager over nå jeg!! Kan jeg ikke bare få føde???

Skrevet

3 dager over termin nå. Skal på overtidskontroll på mandag, fordi jenta i magen er stor, og legen min derfor ikke vil jeg skal gå mer enn 1 uke over. Håper de på føden er enig!! men jeg har ikke tenkt å gå der ifra uten å prøve hardt å overtale dem hvis de ikke vil sette igang fødselen.

Skrevet

Jeg er 3 dager på overtid. har fått enslags merkelig gangsperre her......

Skrevet

2 dager på overtid, hadde termin på onsdag.. skal til legen min på mandag , vet ikke om han sender meg til sykehuset for kontroll der eller hva som skjer... har dere åpning? jeg fikk sjekket det hos jordmor på tirsdag og da hadde jeg helt moden livmor hals og 1 cm åpning..

Skrevet

2 dager på overtid her:P

Skal på overtidskontroll på mandag, hadde mens termin den 2 mars, og magen er gedigen, så vil gjerne inn å skjekke at babyen har det bra og at hun ikke vokser seg alt for stor før hun skal ut! Forhåpentligvis kommer hun før mandag da, men frykter at jeg blir å gå skikkelig på overtid denne gangen. Er min nummer 3, og vil veldig gjerne hilse på henne nå:)

Skrevet

5 dag over... alle maser på om det har "skjedd" noe - NEJ! fortsatt ikke - jeg hade nok sagt ifra hvis det hade sjedd noe!! Bebbien får komme når den vill for meg men folket henger seg opp i denne Datoen som ca 5% av alle fødsler intreffer...

Vel vel, det er da sån i denne delen av verlden at alt skal planlegges og hvis det ikke blir DA så er det forsinket...

Som min jordmor sa: det er + - 2 uker alt er innenfor termin! etter 14 dgr er det overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...