Myra Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 I går flyttet lillegutten i stor seng. Han er 2 år og åtte måneder så det er ikke akkurat for tidlig, men han har trivdes så godt i sprinkelsengen sin. Begynte likevel å føle at det var på tide, så vi bestilte sånn turboseng som ser ut som en bil. Det var kjempestas, han sov som en stein hele natten. Det vil si, jeg måtte opp en gang da dyna hadde ramlet i gulvet. Da satt han i senga og ropte "mamma, teppet...." Han skjønte ikke at han kunne klyve ut å hente det selv :-) Syns likevel det er lite vemodig hvor fort tiden går og at det var det siste som minte om den babyen vi engang hadde.
Maud Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Når de først flytter i stor seng og så slutter med bleier i tillegg, da er babyen helt borte. Ganske deilig og temmelig trist. Jeg regner med at vi passerer begge milepælene i løpet av kort tid. Godt jeg har en baby til ;-)
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Uff ja, det er litt vemodig!! Morsomt at han ikke kunne hente teppet selv, he he. Hos oss gikk det flere uker før hun skjønte at hun faktisk kunne klatre utav senga på samme måte som hun klatret oppi Vi har også bleier fremdeles. Enn så lenge...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Hehehehe, så søte de er da - som ikke skjønner at de faktisk er frie som fugler og både kan hente dyner og rusle seg en liten tur på egen hånd:-) Artig når de oppdager nye ting. Og stor seng er spennende for små gutter og jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå