Hemina Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er kanskje den heldige, ikke kvalm, ikke svimmel, har ikke lagt på meg spesielt mye, men hadde ømme bryster helt til forrige uke - nå er alt ved "det gode gamle".. Er 12 uker på vei - jordmor "nekter" å ta meg før rundt uke 17-18, og legen har gikk meg UL i slitten av april. Litt "noia" for at det ikke "er noe" .. skulle ønske jeg kunne være kvalm også.. hehe
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ja, du er nok bare heldig:) Jeg har vært ganske så slapp, og har ømme bryst. Men heller ikke merket noe til kvalmen. Er 9+2 idag og har bestilt privat ul som jeg skal på idag. Gruer meg masse for å se om alt er bra og eventuelt hvor mange som er der inne. Masse tvillinger i slekta.... Hvis du ikke klarer å slappe av hadde jeg definitivt bestilt privat ul:) Der jeg skal gå i Stavanger koster det 400-500 kr. Det skal bli godt idag og få litt svar på hvordan det er inni der:)
Hemina Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Takk for svar! Gleder meg masse på dine vegne!! Du må fortelle hvordan det har gått =) Vurderer privat ul selv også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå