lilleminni Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Er det en ok "brukogkast" vogn? Vet det ikke er noe kvalitet over den, men er den grei å ha til by/ferie/kjøpesenter vogn? =) Carena Easy med rosafargen var bare så utrolig fin !! =)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Vi har Carena sprint i bhg til sovevogn,kjempefornøyd.Hadde carena easy en kort periode som trille,men jeg synes den var tung å trille fordi når jeg gikk kom jeg borti bremsa på vogna hele tiden med bena,ekkelt!Solgte den etter en meget kort stund.Men de er fine da,hadde lyseblå
lilleminni Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Det hørtest veldig plagsomt ut!! Kanskje bedre med paraplytrilla da?? er så liten handlekurv på den....
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er kjempe fornøyd med vår easy!! Den er veldig god på flate underlag og vil ikke si at den er av dårlig kvalitet.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg anbefaler i hvertfall deg å prøve å gå med vogna før du kjøper den.Sambo hadde samme problem.Ikke bare småtrill på butikken,men gå som du ville gått ute med normal skrittlengde. Hehe,høres ut som jeg har de kjempestega da,men d har jeg ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå