Cath2102 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hva er dette???? Har begynnt å få vondt i lysken, nedover lårene, føles som en slags gangsperre nesten. Er 3 dager over termin. Noen som har hatt det sånn eller som forstår dette? Er det modning, bekkenøsning eller begynner det bare å røyne på???
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er har også fått dette nå, og er bare i uke 32, så håper for min del ikke det er modning:) Tror nok det er bekkenet eller kansje de strekte livmor båndene som begynner så smått og protestere..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 MIne rier satt i magen og nedover lårene. Kan jo være en type modningsrier du kjenner. Spesielt hvis de kommer takvis.
*H* Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 kanskje en kombinasjon. jeg har hatt slik vondt kjempelenge, nå i det siste (uke 36nå) har det blitt myye verre. kjennes ut som om lysken skal sprekke eller no. er visst ganske vanlig, men kan jo hende du har andre smerter enn meg, man opplever jo forskjellig. så kan jo være noe.
Hvitkløver2020 Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Er vel bekkenet tenker jeg!! Jeg sliter en del med det...kjedelig. Klarer nesten ikke å gå i dag!! 37+2 så snart ferdig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå