Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Dere som har hatt piercing i navlen, hvordan ser det ut ved hullet nå som magen er strukket til det verste? Jeg tok ut min for mange år siden, men ser nå at hullet der den satt i har blitt helt blått pga graviditeten.
Hvitkløver2020 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Samme her..ser ikke pent ut!!! Nesten som enda en navel over navelen..he he
ingrid_83 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 ja skulle virkelig ønske jeg ikke hadde tatt piercing allikevel.. men hvor langt tenker man når en er 16 år da.. Håper huden blir lysere etter fødsel:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 ja, den ser ikke noe bra ut, helt missfarga, nesten blått ja.. trodde ikke det ville se så ille ut, siden jeg har tatt den ut for noen år siden som deg
*H* Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 usj det ser ut som om det skal sprekke! jeg tok ut piercingen rundt uke 20. nå er det rødt og blått rundt, fått blodutredelse på "toppen" altså huden over hullet. ser ut som om jeg har fått sår eller strekkmerke (bitte lite et) rett over, så det ser ikke bra ut i det hele tatt. jeg spurte legen om det kan sprekke, og hun sa nei.. bare smør med litt fet krem om det strekker.
nathali2008 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 min ser helt fin ut ,ser bare et pitte liten hull på toppen av navelen.,tok ut min da jeg var son ca 24 uker på vei. nå er jeg 8 dager over ul termin. gleder meg til å kunne sette den på plass igjen etter på jeg da. det ser jeg frem til. sat den på plass igjen etter jeg fikk numer to helt uten noe problemer så jeg håper jeg kan gjøre det samme nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå