madde på pergo Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jippi!!! 3 dager over IKm i dag, ingen mens!!! Trodde jeg fikk TR i går, men var heldivis et lite sår på låret!!! Haha! Vet at det er mange som går over IKM, og får mens men, jeg har aldri gått en dag over tiden før!!!!
madde på pergo Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Tør ikke teste enda... Vil vente til neste uke hvis jeg enda ikke har fått TR... Blir bare utrolig lei meg hvis jeg tester negativt... Tenk, før i tiden hadde de ikke graviditetstester... Hehe... Hvor i syklusen er du da?
kaffeplante Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 er om du får tanta du skal bli lei deg....en negativ test betyr ikke at du ikke er gravid vettu...kan bare slå seint ut....ta en test da...tenk for en hærlig følelese om den slår positivtut da nå før påskeferien;);) og gjør den det ikke er det jo ingen krise så lenge tante er bortreist...... har ikm i dag....
madde på pergo Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Ja, det er sant det... Tok en billigtest her om dagen... Den var svaaaaaaaaak positiv... Altså sånn svak at jeg måtte holde den under en lampe for å se den! Haha!!! Så tok jeg en på Onsdag, og den var negativ... Skjønner ikke dette... Men, stoler nok heller på CB o.l... Wææææ... Kanskje jeg skal ta en tur på apoteket etterpå i lunsjen... Hihi... Når skal du teste da?
kaffeplante Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 ja leste inne på 1.trimester ja...at du har testa..... jeg mener det er en grunn til at billigtestene koster under 10 kr og cb digital koster rundt 100 kr..... ja løp å kjøp!!!! har bestemt meg for å vente til onsdag.... men har hatt murringer i 2 dager og vondt i veikryggen så tanta kommer nok hun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå