Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kroppen forandret seg mye i etterkant av graviditet og fødsel? Eller passer klær man brukte før graviditeten, når man har kommet i idealvekten sin igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom aldri ned i utgangsvekten igjen, 2 kg satt igjen på mage og lår. Passet noen av klærne fra før graviditeten men ikke de trangeste.

Skrevet

Jeg slanket meg mellom graviditetene, så jeg ble jo mindre enn jeg hadde vært jeg da - med MASSE egeninnsats og viljestyrke! :o) Men sånn i forhold til kroppen rett før og rett etter graviditeten så kan det hende at fasongen ikke er helt som før, men det er bare å trene opp igjen.

Skrevet

Etter nr 1 tok det laaaang tid (ca 1 år) før jeg passet noe som helst :( Men jeg gjorde heller ikke så mye for det da. La på meg hele 19 kg!! Og jeg er lita og tynn normalt da. Med de andre har det gått hvertfall 2-4 mnd før jeg kunne begynne å prøve klærne mine igjen :S Da la jeg bare på meg 6 kg med hu ene og 11 kg med hu andre.

Passer litt på vekta denne gangen og, siden jeg ikke vil gå unødvendig mye opp denne gang.

Magen forandret seg veldig etter nr 1, men ikke så rart kanskje....

Men har klart å trene meg opp etter de andre, så jeg bruker ikke se så verst ut etter 3 mnd med trening :)

Skrevet

Jeg gikk ikke ned de 20 kg jeg la på meg før jeg ble gravid med nr 2. Det blir akkurat 2 år mellom mine to gutter.

Merker at puppene er litt mere hengete ja....ikke bra..hihi=)

Men men, litt må man lide for disse skjønne barna=)

Skrevet

Glemte å skrive at det gikk 15 mnd fra jeg fødte til jeg ble gravid igjen...på den tiden gikk jeg bare ned 11 kg!!

Skrevet

Jeg ble litt mindre enn før. :o)

Noe ble for stort, annet passet bedre :o)

Håper jeg kommer ned igjen like lett denne gangen også. Gått opp litt over 20 kg begge gangene..

Skrevet

Vet at det må egeninnsats til for å få ned kg og få fastere former.. Ser bare nå som jeg er i uke 37 at hoftene mine er nesten dobblet i str, enda jeg ikke har lagt på meg mer enn normalt i svangerskapet..

Skjønner at kroppen er nødt til å forandre seg til det som skal skje, men den kan jo være snill å bli som før igjen etter også:)

Har hørt om de som aldri får samme kropp igjen uansett hvor mye de gjør for det...

Skrevet

Nei den ble ikke det samme nei. Hadde 10 kg som satt som spikret. Og de satt rundt magen. Jeg kunne bruke mine gamle jeans men de var ikke pene med mageflesket hengende. Men jeg har planer om å bli som før etter denne fødselen for nå er det produksjonsstopp. Og jeg tror jeg skal klare å komme meg tilbake til idealen.

Skrevet

Jeg var 57 kilo da jeg ble gravid, uka før jeg fødte veide jeg 75 kilo! Nå er det 7 uker siden jeg fødte og jeg veier nå 58 kilo.. Har ikke gjort noen verdens ting, kiloene har bare forsvunnet.. Men de klærne jeg brukte før jeg ble gravid er likevell i minste laget. Vekten er den samme så skulle tro at de passet men jeg har fått litt annen fasong etter fødselen tror jeg! Eller så kan det være at jeg ikke vil ha klærne like tettsittende nå, etter at jeg fødte barn...Er jo fortsatt litt skinn til overs på magen!=)

Skrevet

Jeg var lettere etter jeg hadde født enn før jeg ble gravid, så jeg måtte ned en str i bukser etterpå. Eneste fordelen med å spy i 9 mnd :-)

Skrevet

Jeg la på meg 22 kg sist, men gikk ned til det jeg veide før jeg ble gravid etter ca et halvt år. Raste ned i vekt de 2 første mnd etter fødselen, hadde bare noen få kilo igjen som jeg gikk ned etterhvert. Kroppen ble ikke så annerledes, bare puppene. Da jeg var ferdig med å amme var det ingen bh'er som passet lenger. De ble litt mer "hengete" og annerledes i formen.

Skrevet

Jeg ble forklart at jeg ikke måtte regne med å få på meg de gamle klærne mine igjen,, MEN det gjorde jeg:))

Tok litt tid, men det gikk fint =)

Skrevet

Med meg tok det ca 10 mnd før jeg hadde helt lik kropp som før. Magen inkludert. Trente litt da, men det var pga ryggen og trivsel ikke for å slanke meg. Jeg gikk opp 14 kg og hadde vel 4 kg ekstra da jeg hadde født. De gikk sent av, men kroppen ble den samme. Håper jeg er like heldig. Kanskje det har noe med alder? bare puppene ja som ikke blir som før. De blir vel også verre etter nr 2. *sukk*

Skrevet

Jeg la på meg mye, 26 kg under min første graviditet, men nesten alt forsvant i løpet av 1 år, jeg ammet i 1 år . Jeg har ikke fått strekkemerker, puppene er også bra, magen er bra, men jeg ar fått mer cellulit på lårene. Jeg har ikke trenet på lang tid, gravid i uke 32 nå. Jeg mener det er viktig å ikke slanke seg for fort etter fødselen, ellers så kan noen få hengemage, eller hud som henger. Det er viktigere å se bra ut enn veie lite. Har en venninne som var veldig opptatt av vekt og slanket seg raskt etter fødselen og nå har hun hengepuuuer og "forkle" mage som henger også. Jeg synes det er best å passe på hudkvalitett, bruke fett krem, trene moderat og spise sunt og variert, da blir kroppen som før!

Skrevet

Nei. Jeg gikk rett inn i mine vanlige klær. Så helt lik ut, ingen flere strekkmerker eller noe. Alle kiloene jeg la på meg forsvant rett etter fødselen, så jeg håper det blir sånn denne gangen også. Den eneste forskjellen jeg merket var at selv om magen så lik ut, føltes den litt bløtere ut enn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...