Gå til innhold

Hvordan er formen i dag jenter?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er selv 6+0 i dag og føler det er en evighet til uke 12, og en evighet til UL timen min 1/4. Ellers er jeg som før: trener og spiser godt (litt mer matlyst), men er fryktelig trøtt. Må ta kvelden rundt klokka ni- da er jeg dø :)

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 6+3 idag, og til nå har det vært den tøffeste dagen å komme seg ut av senga.Er hinnsides trøtt, litt kvalm og eier ikke matlyst.I går kveld hadde jeg så mye luft i magen at jeg trodde jeg skulle eksplodere.Bedre nå.Har fått i meg en banan.Forsøker også å trene nesten som vanlig, men litt lettere.I går ble det en rask gåtur:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) foreløbig er formen super, merker så å si ingenting til graviditeten. nesten så jeg ikke tro jeg er gravid, men har testa positivt både hjemme og hos lege så jeg er nok det:) er også 6+3 idag! Gleder meg til påske og mye skigåing og å begynne i jobb att etter endt permisjon etter påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+4 på vei, var bittelitt uvel på tirsdag, og litt på onsdag, og litt mer enn litt i går, og blei kjeeeempe kvalm i dag, var uvel og uggen fra morgenen av, også måtte jeg til byen, da jeg hadde vært borte en time var jeg så kvalm at jeg ikke ante hvordan jeg skulle komme meg hjem... Men jeg kom meg da hjem:)

 

Ligger på sofan og prøver å tenke at det kommer til å bli verdt det den dagen den lille kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...