ancka Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Tok grav test ons 5 mars og den var positiv. Tors 6 mars fikk jeg endel smerter og blødde masse, blødningen var litt stor på onsdagen og torsdagen så avtok det ila helga og var ferdig på mandag. nesten som en vanlig mens, men litt vondere på starten enn vanlig. Tror dette var en SA eller hva?? Når kan jeg evt teste med på nytt for å sjekke, grav hormonene henger vel igjen en stund hvis det var SA. Er det noen mulighet for at det ikke var SA? Noen som har opplevd noe lignende?? Var ikke sånn sist gang nemlig, så ikke lett å vite..
lillebolla Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Vet ikke hvor lang tid det vil ta før en test vil bli negativ igjen etter en SA. Det er nok en mulighet for at det kan ha vært en sa, men det behøver ikke å ha vært det. EN mulighet er jo å dra til legen og ta blodprøve for å sjekke HCG-nivået, og så komme tilbake etter wt par dager, og ta ny blodprøve, for å se om HCG-nivået har teget eller sunket. Evt. kan du prøve å få time til UL, enten om legen din vil henvise deg, eller om du må bestille privat. Hvor langt kan du være på vei, dersom det ikke er SA da?
ancka Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Ikke så langt, uke 7 -8 tenker jeg. Hadde ikke kontaktet lege eller noe men når man blør så "lenge" er vel det som oftest SA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå