Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Ja, ja ble jo satt tilbake to uker på UL på tirsdag så nå er jeg tilbake på 6+0 i dag istedenfor 8+4. Må gå gjennom de samme laaaaaange ukene en gang til. Gleder meg bare til UL 1/4, men det er så lenge til Måtte nok en gang få ut litt frustrasjon- det var litt lettere i mitt forrige svangerskap- da gikk jeg fra uke 8 til uke 12 og svisj var jeg inne på 2 trimester- akkurat nå føles det bare som en evighet til
temine Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg var på ul og ble satt frem en dag...hehe, en dag fra eller til spiller stor rolle nå i disse tider. Å bli satt tilbake to uker forstår jeg er tungt! Det rare er, at selv om dagene går treeeegt, så flyr da tiden avgårde likevel. Husker jeg var 3+3 og hadde positiv test. Trodde aldri jeg skulle komme meg videre, men i dag er jeg 9+0....så det går da fremover:) Og det jeg sa til meg selv etter sist svangerskap skal jeg prøve å leve litt etter nå. Nyt tiden, når babyen kommer så savner man å ha den inne i magen, holde rundt den og kjenne spark:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå