MamiMaribel Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 I går kveld da jeg la meg, var mini i magen i full gang med turn. Hun holdt på i gode to timer, så sovnet jeg. Etter to timer på øyet våknet jeg igjen av intens aktivitet. Jeg lå en halvtimes tid og ventet på at det skulle gå over, men nei... Stod opp, var oppe i en time, og babyen kravla like ille. La meg igjen, men babyen forstatte aktivitetene sine.... - hva driver hun med der inne ??!! Det er ofte skikkelig vonst når hun holder på, det stikker fælt, og presser noe vanvittig på urinledere, skjedeområde og endetarm. AU !!! Men det jeg egentlig lurer på, er jo om det er normalt med SÅ mye aktivitet.......? Det var så intenst hele natten, og nå på morgenen har hun vært like aktiv. Hun har hele tiden vært aktiv, men absolutt ikke som nå! Hadde dessuten krafitge kynnere med jevne mellomrom hele natten. Noen som har opplevd det samme....?
77-modell Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har ikke opplevd like mye som du beskriver, men enkelte dager er det veldig mye aktivitet i magen min også. Han ligger med hodet ned, pluss at hodet er festet, men det virker som om han prøver å snu seg, he he...... Enkelte dager når det er som værst, kan det være veldig ubehagelig! Som du også beskriver, strekker og stikker det fælt, og presser nedover (og oppover og til siden for den saks skyld.....).
MamiMaribel Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Fint å høre at du enkelte dager opplever MYE aktivitet:-) Jeg har flere ganger spurt legen om dette, og han bare smiler og sier "jo mer, jo bedre!" Jaja..... Merker du at hodet er festet ? Hodet har ikke festet seg på meg, men jeg tror kanskje at hun jobbet seg nedover i natt, hehe, for NOE må hun ha utrettet mens det stod på ! Ja, det stikker fælt, ikke sant ??! Jeg husker tydelig at jeg ikke hadde noen vondter der nede i det hele tatt med første mann, så det er tydelig at første har "brøytet vei" for nr. 2. Noen ganger kjennes det som om ungen bare skal ploppe ut når det står på som verst! (hadde det bare vært så fort unnagjort:-DDD) Hvor lenge har du igjen ?
Hvitkløver2020 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er gravid med nr 2. og han er mere aktiv enn hva førstemann var ja!!! Er så aktiv at jeg tror jeg blir gal til tider.. Vondt i siden når han driver å turner sånn. Skal bli deilig å få han ut! Bare han ikke er like urolig når han er født, sier jeg bare=) he he=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå