Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Da jeg hadde lagt meg i går kveld la jeg merke til at det ene brystet mitt kjentes litt rart ut. Jeg tok det i nærmere øyesyn og så at det piplet ut litt blank væske fra det. Denne væsken kommer foreløpig bare fra venstre bryst, men regner med at naboen følger etter snart. Ja for det er begynnende melkeproduksjon, sant? Det er nå ihvertfall det jeg forsøkte å berolige både samboer og meg selv med i går. Samboeren min spurte om det var en "fare" for at jeg kom til å produsere såpass mye melk at jeg må melkes (*ler*) før fødselen, men jeg sa at det mest sannsynlig ikke blir så ille =) For det kommer ikke til å bli sånn, sant? Det er størst sannsynlighet for at det bare vil piple litt sånn innimellom? Jeg er 25+5 i dag og synes det er noe tidlig å begynne som melkeku enda..! Noen som har beroligende ord til meg eller tips til hva jeg bør/ikke bør gjøre?
Mamma05&08 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Det er helt normalt!! Men du skal ikke stimulere brystet, da dette kan gjøre at det kommer mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå