Tuppenmed4barn Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 He he, endelig i det siste trimester:-) Synes det er frykteli tungt nå jeg, sliter med bekkenet og fare for svangerskapsforgiftning.. Men målet nærmer seg sakte men sikkert:-)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hei Hei! Jeg bytter også over hit i dag ) Er 28 fullgåtte uker ) Syns ikke det er så innmari tungt egentlig, men har en veeeeeldig aktiv krabat i magen, og jeg gleder meg nesten til jeg blir enda litt større, og det blir enda litt trangere der inne så hun ikke klarer å være sååå aktiv ;o) Men bekkenvondt og svangerskapsforgiftning skal man ikke ta lett på - håper du får den oppfølgingen du behøver! Lykke til videre på ferden!
Tuppenmed4barn Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Takk for hyggelig svar:-) Termin samtidlig vi da:-) Får ikke så bra hjelp fra legen men godt å ha jordmor da, virker som legen(en vikar forøvrig, min fastlege er topp men har selvfølgelig permisjon nå..) behandler pasientene på løpebånd, føler jeg bare er i veien når jeg kommer dit.. men men , dette er jo min fjerde da, men har ikke hatt så mye plager før, er vel et signal på at det er nok barn nå:-)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hehehe..... Jeg er bare på nr 2 jeg, men tror nok det holder nå ;o) Syns ikke jeg er så god på å gå gravid...liker myyyye bedre å være mamma - med barnet på utsiden, enn å være vraltende gravid.. ;o) Hm..dessverre er det mange slike leger. Hadde en lignende med førstemann. Nå har jeg verdens beste lege OG jordmor! Kunne ikke vært mer fornøyd, de er begge veldig flinke i jobbene sine. Det er godt å slippe å ha det som et uromoment når man går gravid..hender jo man trenger litt ekstra omtanke eller "svangerskapsomsorg" av fagpersoner.
Tuppenmed4barn Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 jeg skal være enig i at det er mye bedre å være mamma:-) Tror de tre andre gleder seg til å få tilbake en lekende mamma som orker litt ja.. hehehe , huff stakkars små... Men de gleder seg veldig til lillebror kommer da, så er det deili å få et sommerbarn:-) Vil hoppe rett til juni nå jeg.. hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå