Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg orker å pynte huset gult i påsken jeg....... har ingen pynt heller, så da må jeg kjøpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en bukett med kvister, som du henger egg i er jo fint.. jeg har baer hengt opp en kylling i gangen :) :)

Skrevet

Ikke hjemme nei. Men på hytta! :-) Er jo der vi er i påsken. Ungene må også få male de obligatoriske eggene.

Skrevet

Nei, bryr meg ikke om å pynte til påske..

Skrevet

ehm.. nei:(

henger opp den pynten storesøster har med hjem fra barnehagen fredag før påske -that`s it.. og til neste år er den borte igjen:s

men har tenkt å få malt noen egg i løpet av mandag, eller muligens søndag...

Skrevet

en duk, blommor fra farmor og to telys

Skrevet

åh, så godt å høre:) Moren min pynter alltid til påske, så trodde det var noe alle gjorde, fint at jeg ikke er helt på jordet da=)

Skrevet

Nei, jeg gjør det en sjelden gang innimellom, men tror ikke det blir noe i år. Har 4 gule telysestaker da, det kan da holde ?

Skrevet

På hytta når vi er der, ikke hjemme. Kvister er ikke tingen, pga allergi.

Skrevet

Bare noen fine gule kubbelys...og evt. påskepynt fra barnehagen :-)

Skrevet

Har hengt opp påskepynten som snuppa kom hjem med, men ellers pynter jeg ikke. Syns påskepynt hører hjemme på hytta, men iom at vi ikke har hytte så blir det ikke pynta heller. ;o)

Skrevet

Nei, men julekalenderen henger fortsatt oppe, på tide å ta den ned kanskje?:)

Skrevet

blir noe gule lys,ett par blomster og det unga har med hjem fra skole og bhg

Skrevet

Pynter og pynter......... Har gule lys i alle (12) lysestaker på hytta (har ikke strøm) og noe pynt som lillemann har laget. Det holder i massevis for meg!

Skrevet

Har kjøpt påskeliljer og tullipaner. Også pynter jeg med det barna har laget i barnehagen. Syns egentlig ikke så mye om gult, så prøver å unngå duker og gardiner i den fargen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...