frøydis m/ 4 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 til helga står på programmet mitt idag. Vi setter kursen til mormor og morfar i ettermiddag. Tenåringene blir hjemme og tar fjøset i helga. Fjortisjenta har skrevet lang handleliste til meg som jeg må få i hus før vi drar. Når jentene er hjemme alene har de virkelig planlagt å kose seg med matlaging skjønner jeg. Det syns jeg er fint. Det er mye hygge i å lage god mat sammen!
Sara Rompompei Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Så koselig da ) Noen ganger er det sannelig deilig med store jenter som kan ta i et tak. Tenker nok jentene gleder seg til å være hjemme alene og kose seg en helg ja, husker jo sånt var koselig selv jeg..... Selv om det snart er 100 år siden hahaha Ha en deilig påskehelg, husk at beina kun er til bruk for å rusle turer og slenge opp på sofaen. Mormor og morfars oppgave er å løpe etter unger og servere dere godsaker hehe....
Maud Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Så fint at jentene kan stelle hjemme slik at mor, far og de små kan ta seg en tur. At de i tillegg vil lage mat og kose seg og ikke bare spise frossenpizza er jo helt supert. God tur!
Plutseliten :) Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Deilig med store barn som fikser og ordner og passer fjøs. God tur til dere andre,kos dere!!
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 God tur til mormor og morfar!!! Det går sikkert kjempebra hjemme med store jenter "in charge" Vi skal også til mormor og morfar (på dine trakter), reiser på onsdag. Men først får vi besøk av en barndomskompis til mannen min fra tirsdag til onsdag. Det passet ikke helt inn i mine "pakke, rydde og handle-planer", men vi drar når vi er klare
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Så deilig at de store jentene stiller opp!!! Og herlig at de har sansen for å kose seg med god mat:-) Dere er nok og koser dere masse akkurat nå - fortsett med det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå