Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke fatte ennå at testen var positiv i går!!! jeg er så utrolig glad for at det endelig har skjedd å snuppa kan få en lillesøster eller lillebror:-):-)

kan ikke huske at jeg var så oppblåst med nr 1,men det er bare så verd det!!! har ikke kjent noe til kvalmen og er en mnd på vei, kanskje jeg slipper unna...??;-) forrige gang kasta jeg opp 8 -av 9 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye:) jeg og ble ganske oppblåst, kvalmen minmkom i uke 7, trodde og jeg skulle slippe unna

Skrevet

Gratulerer :)) Jeg er ganske oppblåst utover dagen. Ser ut som jeg er i 1 mnd på morgenen, men i 4 mnd på kvelden.

Var ikke kvalm forrige gang, og håper jeg slipper unna nå også :) Er 6+0 i dag.

Skrevet

var du kvalm lenge? kjenner jeg har stikking hele tiden nede i magen, men bortsett fra det kjenner jeg ikke mye til at jeg er gravid;-) drikker veldig masse vann da, men det er jo ikke det verste;-)

Skrevet

kjennes sånn ut på meg og:-) blir veldig stor på kvelden, så er magen "tynn " igjen på morgenen. men gleder meg til å vise fram kulen:-) sist jeg gikk gravid så ingen at jeg var det før jeg var over 5 mnd, men jeg har hørt magen kommer fortere med nr 2 så det blir vel ikke lenge til jeg ikke kan skjule den;-)

Skrevet

Gratulerer med positiv test og spire på vei:)

Jeg ble selv kvalm i uke 6, nå er jeg akkurat 9+0, og ikke like dårlig form lenger. Småkvelm og ekstra trøtt ja, men den voldsomme kvalmen er over heldigvis. Puppene er det verste nå, de er store, harde og ømme!! Men....det kan jeg leve med:)

Skrevet

det er en ting jeg og har merket mer til denne gangen enn sist, at puppene har blitt større allerede.... synes bh-ene er trange allerede!! venter bare på at buksene også skal bli for små nå;-) sist svangerskap brukte jeg de samme klærne som ellers hele svangerskapet, heldig sånn sett:-) er så spent når magen vil komme nå, siden det er nr 2...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...