Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 mann32 ;-) liker somregel alt jeg gir han eller foretar meg, veldig lite kravstor men syns han fortjener noe ekstra fint i egget i år .-)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 he he he ! nei det ble litt vel ekstra:p
mayaya Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 tjah *godisegg *øl og peanøtteregg *cd-egg *filmegg, film + snop *velværeegg, aftershave ol *sexegg, oljer etc *håndverkeregg, skruer, mutrer og verktøy *lesehestegg, påskekrim og snop *tjaaa
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 jeg skal kjøpe sånn kjempe-egg ti han om du skjønner. skal ha endel godteri oppi der, tenket kanskje noe klesplagg som han trenger, film, også vet jeg at ha nønsker seg en barbermaskin men det hører kanskje ikke hjemme i et påskeegg?
mayaya Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jo, klart det! Alt kan høre hjemme i et påskeegg, vel!
WP-TLogPeanut Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 What she said ALT kan høre hjemme i påskeegg <3
Gjest irismor Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 I fjor la jeg dette i påskeegget til samboeren (stort påskeegg) - påskemarsipan - salt lakris - en 6pk øl (øl som han vanlgvis ikke kjøper, litt dyrere) - jakt og våpenblad - en sexy silkebokser - cashewnøtter - og et lite klippekort på litt moro *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå