☆Anonymia☆ Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 marcus våkna inatt i 12 tia,og jeg merka at han var kokvarm...målte tempen og han hadde 39.3 i feber...gav han en stikkpille,og vann,det fikk han gjennom hele natta forresten.. vi har ikke sovet i hele natt nesten,kun når marcus duppa av innimellom,da sov jeg også.. er så trøtt at jeg tror jeg dør.. stakkars marcus ,han hoster og er ikke i form..selv om man kanskje skulle tro det,han står her å ser på the voice tv og danser..hehe.. men det jeg lurer på.. målte tempen nå,og den var 38.3..han trenger ikke stikkpille da eller ?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 du kan godt gi han stikkpille, feber skal jo ned uansett, men du må ikke. :-) dakar marken. komme på msn om litt tuppa?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Nei, jeg ville ikke gitt han om han virket oppegående. Kanskje bedre å drøye til han begynner å bli litt trøtt, da kan du sove sammen med han noen timer.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 nei han er ikke helt utslått,nå sitter han å leker for seg selv,og ser på musikk..hhehehe =) lille gullingen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå