Gå til innhold

Mannfolk! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kamerat som jeg har kjent i 15 år eller noe sånt, vi er ikke veldig nære for å si det sånn, men lekte endel sammen som barn og har møttes noen ganger som voksne.

Jeg var kjempeforelsket i han som barn, men fatter ikke helt hva jeg så i han nå for å si det sånn.

Han er veldig flørtete og har gjentatte ganger kommet med tilnærmelser, som jeg selvfølgelig har takket nei til. Det har han akseptert og sier at det er opp til meg osv. Det funker helt greit å bare være venner, for som sagt vi har ikke så mye kontakt.

Han er i et forhold og nå leste jeg nettopp for en stund siden at dama er gravid. Hun virker som ei kjempesøt jente og er veldig glad i denne gutten. Så jeg sa til han at nå fikk han virkelig ta ansvar og kutte ut alt tull han har drevet med tidligere...

Men jeg er så sikker på at han ikke kommer til det. Huff skal selvfølgelig ikke blande meg inn, men har så vondt av denne jenta. Selv om det jo er HAN som er kameraten min, så synes jeg jo at det han driver med er feil. I og med at jeg ikke vil, driver han sikkert med noen andre, bare for spenningens skyld.

Så tenker jeg... er det mange som driver på sånn? Glad i kjerring og unger på den ene sida, men spenningsøkende på den andre sida?

Og nei, jeg er overhode ikke forelsket i han selv, hvis noen skulle tro det... trengte bare å lufte tankene mine litt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mange som er sånn som du forklarer...

men det er mange som flørter uten å legge så veldig mye mer i det:o)

Skrevet

Flørting er helt ok da:-) Elsker å flørte jeg altså. Men han her har lyst til å gå lenger for å si det sånn....

Håper i det lengste at han klarer å holde buksa på:-)

Skrevet

Han får seg nok en smekk på lanken etter hvert om han ikke vet hvilken bukse han skal holde seg i..

Skrevet

Ja gjør nok det:-)

Skrevet

Ja, det er mange menn som er sånn. Og mange kvinner. Kjenner til noen kvinneeksempler selv, så sier like gjerne "Kvinnfolk!"

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...