Gå til innhold

Endelig litt action!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ein dag over termin skjer det endelig noe.Litt vondt inatt og den berømte slimproppen med blod slapp taket.Her er oppsktiften:

kos

bryststimulering i 30 min(grusomt kjedelig) men det hjalp.Fikk menssmerter etter ca 10 min.

Hadde ingen tegn før dette på fødsel.

Bryststimulering er veldig effektivt og det skal og er ikkje godt bare en jobb...bruk krem hvis du blir sår.

Håper dette kan hjelpe flere som er på termin eller over!!!

Dette er jo foresten de eneste rådene som er vitenskapelig bevist og helt ufarlig!

Så gjenstår det å se kortid eg føder.Satser på i løpet av helgen ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sikkert litt teit spørsmål men hvordan gjør du bryststimuleringen?

har hørt at noen bruker brystpumpa? eller bare masserer du brystvortene eller hele bystene???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar å masserer forsiktig og knar innimellom.Fikk best effekt da eg rulla og drog brystvorten..tok ett bryst om gangen men mest på det ene.Gjør ganske vondt så eg bytta ofte!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjordt bryststimulering i ihvertfall 3 uker, en time av gangen, senest i går... 9 dager over terminen og ingen baby her.. Så ikke garanter overfor noen at det funker for det er ikke sikkert. Jeg har mange tegn på fødsel, men bare ikke fødselen selv!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men håper selvfølgelig det er i gang for deg!! :)

Det høres jo sånn ut!!

Lykke til så mye, og du må holde oss oppdatert! Nesten eneste trøsten nå er å høre andres historier og at det går bra for dem!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen fødsel enda så kan godt hende du blir før meg.lar gjerne andre føde før meg som har gått over tiden lenge..var innstilt på å gå lenge over denne gangen.får no håpe du får snart uansett hvilken måte det starter på.har to jenter som venter spent her så håper selvsagt at noe skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg tror nok det blir igansetting i dette huset. Vil liksom ikke starte helt, kroppen bare lurer meg. Men, ut må h*n så innen ei uke har vi nok knøttet her. Hadde bare håpet på en naturlig start, og er liksom ikke typen til å prøve så mye kjærringråd heller.

Lykke til da, jeg håper du får bli ferdig nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...