sabeltann & pinky Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Har så veldig lyst å få en kick start på slankinga mi, så kom jeg over denne nett siden nå. Er det noen som har prøvd dette, eller kjenner til det på en annen måte?
sabeltann & pinky Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2008 Glemte jo linken... http://www.nuform.no/no/ned-i-vekt3
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 nysgjerrig jeg og..... ingen som har testet ut dette produktet?
Miss-Sixty Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har prøvd det.. Funka ikke i det hele tatt her. Jeg har ikke mange kilo å ta av, så kanskje det funker om man har en høyere BMI.. jeg vet ikke.
GuttemammaX3 Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har gått på reduxin i ca seks uker, gikk ned en kilo i uka de første tre ukene, etter det har det stått så godt som stille... Har heller ikke så mange kg å ta av, veier nå 62, skal ned til 58, så tror ikke det har så mye å si... Skader jo ikke å prøve å se om det virker, så mye penger er det jo ikke snakk om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå