Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Enten tomedgulost (om jeg er nullkreativ) eller masse smått og godt, småtomater, gulrotstaver, kjøttboller, oliven, middagsrester (om jeg har sovet godt og ikke hater universet).
3 blå Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 To-tre skiver med leverpostei, prim, makrell eller ost og en yoghurt.
___ Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Brødskiver som basis. So regel putter vi i noe annet også. Pizzasnurr, middagsrester (kylling, pannekaker, kjøttboller ol), agurk, gullerot, paprika, sukkererter, nøtter, tørket aprikos ol. Altid minst en frukt ved siden av.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Det varierer veldig. Det blir alltid brødskiver og så tar vi det vi har i skap. Frukt, kjeks, rosiner, skinkepålegg (det elsker gutten min og må absolutt ikke ligge på brødskiven:), kald karbonade, hardkokt egg, crabsticks m.m.
Vipsenmamma Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Brødskive med enten Prim Leverpostei med agurk Makell i tomat Skinke Smøreost + en frukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå