Gå til innhold

Hatt i bryllp:P?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup i april. Er så sjelden jeg har mulighet til å virkelig pynte meg, så jeg har kjøpt meg ny selskapskjole i brudesalong...

Men, jeg har såå lyst å ha hatt! hehe... Sambo ler av meg, så jeg snakket med søstern nå, og hun lo om mulig ennå mer... Jeg sitter å kikker på nettet og begynner å innse at jeg har hattefetish tror jeg:P

Så spørsmålet mitt.. Er det virkelig så stygt med hatt? Sambo og søstern min sier jeg verken er Dronning Sonja eller kjendis så det vil bare være teit med hatt...:P Men jeg vil jeg vil, jeg viiil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, kjør på, utrolig kult. Har en venninne som er stor på hatter, og hun får mer positiv oppmerksomhet for antrekket (dvs hatten) enn noen av oss andre.

Skrevet

Jeg må nok si at jeg synes hatt eller litt "kjerring" og ekstremt usexy, men nå er det ikke sikkert at målet ditt er å være sexy da?

Om du liker det, så kjøp det hatt da vel:-)

Skrevet

Jeg skal i bryllup i April også, og elsker hatter. Eller la meg si, fjær-kreasjoner til å ha på hodet. Om vi skal i samme bryllup og du stjeler min hatte-parade blir jeg furt! hahahaahha!

Helt klart. Kjør på med hatt! Min er laget av røde og sorte fjæææær! Er jo mer et lite kunstverk på hodet da. Er liksom ikke en hatt med svær brem! PSssj. Om man ser til england så har omtrent alle hatt på. Ikke bare kongefamilien. Om jeg noen gang gifter meg så skal jeg skrive i invitasjoen at alle må ha hatter i kirken. Eller en form for hatt da. ;D

Skrevet

Så godt å få litt meninger fra andre... Hatt er jo utrolig kult... Stakkar sambo, han har glemt å logge av ebay kontoen sin.. mohahaha

Skrevet

*dytter i håp om flere meninger*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...