Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Har hatt det i flere måneder egentlig. Begynte med en sånn "innebygd" kvise/byll, uten at man fikk noe ut av den. Nå har den endret form, blitt litt mer avlang og har blitt større. Den er fast, og ikke bevegelig. Hva i all verden er det da?? Burde jeg kanskje gått til legen?(som jeg aldri går til hvis jeg ikke er døden nær) Noen som har peil??
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Kan være en fettkul, men tar jeg ikke helt feil er de bevegelige. Ta en tur til legen hvis du er usikker på hva det er.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Sikkert bare en fettkul som enten forsvinner av seg selv eller blir skikkelig betent og jævlig og så sprekker (beklager, det er gørrete men sant). Har hatt flere sånne. Men kuler bør man jo sjekke for sikkerhets skyld.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Usj...Kanskje jeg kan reparere den sjøl med nål og sprøyte? Trekke ut usjen
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 kul i armhula? Bestill deg en time du, sånn i aller tilfelle..er det en betent fettkul så skal du får vondt hvis du trykker på den...jeg har had inngrodd hår et par ganger...ble rødt og hovent... Kuler som vokser skal man alltid sjekke...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Nei, ikke gjør det - selv ikke legen vil ta den før den er moden, og han gjør det med steril skalpell og full oppakning. Du risikerer bare mye verre betennelse, feber og ugga. Men få den sett på, det er tryggest, selv om jeg som sagt er helt sikker på at det ikke er farlig, bare guffent.
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 fettkuler er da bevegelige??? Det har de jeg har had vært i hvertfall..kuler som har sittet under huda...jævlg vonde når de blir betente... Men er det det så IKKE klemme og IKKE stikk selv..når de er helt modne kan de tømmes med en kanyle, eller skjæres ut, det siste ER ufint vondt...jeg har lutta å barbere meg mot hårene i armhula og nedentil...hadde en sånn en en viss plass....DET var satans vont...måtte bruke skjørt og bokser ei uke...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 Hehe huff, æævveee kan tenke meg at det gjør vomdt å ha sånn der nede..Kula mi er ikke vond, heller ikke vondt å klemme på den.
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Ok, kan være en talgkjærtel som er overaktiv og ikke betent enda, men jeg synes du skal få deg en time snarest så legen får sjekka den! Husk at armhula og bryst er veldig nære..og kuler oppdages ofte lettest i armhula. Jeg vil ikke skremme deg, de fleste kuler er godarta/ufarlige, men HVIS det skulle vise seg å være en svulst så er det om å gjøre å få tatt den så tidlig som mulig så derfor skal man sjekke opp sånne ting. Igjen, jeg vil IKKE skremme deg unødig, men håper du peller deg til legen! Klem
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2008 Ja, får vel gjøre det da..Haaater leger så går ikke dit hvis det ikke står om livet, og knapt nok da=) Neeeida blir ikke skremt av sånt, jeg. tar aldri sorger på forskudd, de kommer uansett hehe
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Det er godt å høre, leger tar alltid kuler på alvor forresten! De fleste leger fortviler mer over de som kommer inn for sent med kulene sine.. Nei, skal ta natta her :-) RING LEGEN I MORRA NÅ DA! *streng stemme og pekefinger* nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå