Gå til innhold

Noen som "ser" her i kveld??


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger seriøst hjelp nå! Jeg har vært gjennom prøverør-regime og skal ta den avgjørende blodprøven i morgen, 14 dager etter befruktning... Jeg har blødd siden tirsdag, så jeg er redd det har gått galt, men allikevel er det noe som sier meg at jeg ikke må gi opp håpet, men jeg tør ikke håpe! Noen som kan se om jeg har blitt gravid eller ikke?

 

Jeg er født 18.11.81

 

Håper noen kan se på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ta en graviditetstest da?

Skrevet

Hadde jeg hatt en, så...

Skrevet

Du vil gjerne vite nå i kveld, skjønner jeg. :)

Skrevet

Skulle gjerne visst i går... *sukk* Det er et helvete å gå sånn å ikke vite... Har hatt 2 vonde måneder nå, og er også litt redd for utfallet... Vil gjerne vite, men er livredd for hva svaret kan bli... Blir det feiringsmiddag i morgen kveld eller kommer jeg til å drukne mine sorger i 3 liter vin, liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...