Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Trenger seriøst hjelp nå! Jeg har vært gjennom prøverør-regime og skal ta den avgjørende blodprøven i morgen, 14 dager etter befruktning... Jeg har blødd siden tirsdag, så jeg er redd det har gått galt, men allikevel er det noe som sier meg at jeg ikke må gi opp håpet, men jeg tør ikke håpe! Noen som kan se om jeg har blitt gravid eller ikke? Jeg er født 18.11.81 Håper noen kan se på meg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Hadde jeg hatt en, så...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Skulle gjerne visst i går... *sukk* Det er et helvete å gå sånn å ikke vite... Har hatt 2 vonde måneder nå, og er også litt redd for utfallet... Vil gjerne vite, men er livredd for hva svaret kan bli... Blir det feiringsmiddag i morgen kveld eller kommer jeg til å drukne mine sorger i 3 liter vin, liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå