Gå til innhold

For hvor mye gir du til tantebarna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mye det er vanlig å gi i gaver til tantebarna. Jeg var inne på et annet forum i dag,og der var det vanlig å gi for 300-400 kr.til bursdager,og kr.500 til jul. Jeg synes det er altfor mye. Vi har ikke råd til det iallefall,og ikke venter vi så mye heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist blei det ca 400,- til bursdagen, men eg har berre 2 tanteungar:) Det kjem an på ønsker, og kva eg har råd til der og då:)

Skrevet

Har ingen tantebarn ennå, men jeg ser på tanta mi som en søster og hennes døtre som mine "nieser", pleier å gi gaver for ca2- 250kr til jul og bursdager....

så rundt 200kr er passelig, kan få mye fint for den summen....blir jo fort mange også etterhvert hvis man har flere søsken..

Skrevet

+/- 200 kr

Skrevet

Jeg gir 500 til bursdag å jul + at hun får en del ellers også, men nå har jeg bare ett tantebarn da,og hun har alltid vært lille jenta mi;) tviler på at jeg får flere tantebarn også egentlig.. så her skjemmes det bort(angrer sikkert hvis jeg plutselig får flere;P)

Skrevet

300.

Skrevet

Jeg gir etter lommeboka. Dvs noen ganger har jeg råd til 100kr andre 200kr gjelder enten det er jul el bursdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...