Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har nettopp anonsert at jeg tenker å droppe p-piller i en periode for å se om humøret stabiliserer seg. Og om det gjør det, tenker jeg ikke å begynne igjen. Han svarer med at han aldri i helvete kommet til å dra på seg en kondom Hmmm.... dette prosjektet kan jo bli morro *kremt*
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hehe..........høres nesten ut som dette kan bli et proskjekt ja hahaha
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 He he Blir han kåt nok, så kommer nok kondomen på Heier på det gylne snitt
Turid Laila Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hadde samme problem som deg, dropp de! Kondomet kommer nok på fortere enn du aner
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Fortell kukhuet at det har kommet ny prevensjon for menn, en liten pille eller et lite implantat derforneden som riktignok gjør ham ustabil, tjukk og tar fra ham lysta, men hurra for huet, det slipper kondom. Insister i minst tre dager på at det er hans tur. Avslør at det er reint kødd (bokstavelig talt) men at det uansett er null pels på knaggen om det er ditt ansvar å ødelegges av hormoner.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Kondomer er visst ganske dyrt også... Han har nok rett, dette kommer til å ruinere oss.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Herre. Men prøv pessar, da, det funker som pikk i Grete.
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Æsj, kjip mann du har da! Jeg kutta ut cerazetten i januar, og min bestilte 144kondomer med en gang og bruker dem uten å mukke og klage en gang.. Han var sjeleglad for at jeg fikk lysta tilbake og ikke fikk vondt bare han så på meg med "sex-blikk" :-))))
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Næss, sånn egentlig så er han ikke så kjip. Faktisk ganske klinbar;) Han ombestemmer seg nok når han får tenkt seg om. Hvem vet, kanskje han vil syns det er kjekt med dame som ikke er sur så ofte også Han er vedlig med på snipp snipp om noen år, (til kompisenes store forferdelse)men vi vil gjene trøkke ut noen avleggere til først;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå