kjerringa-mot-straumen Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jer er en av de single alene modre som leter etter dromme mannen:) Hvilke kvaliteter mener dere er nodvendige at mannen skal inneha for aa vere *perfekt*?? Her kan alt nevnes... -humor -respektere meg -at vi er likeverdige -initiativ rik pluss/pluss------- -Pen og se paa:)
kjerringa-mot-straumen Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, dromme MANNENS, ikke mammens:)
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har allerede funnet ham, bortsett fra jobben da...æsj :-(
kjerringa-mot-straumen Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Heldig du da! Er alltid noe, men det viktige er vel hvordan de er naar de faktisk er hjemme, selv om de er mye borte. Exen min var aldrig tilstede mentalt...
Pixie Power Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Har funnet ham, og han: har samme tullete humor som meg finnes ikke selvhøytidelig er snill og generøs (tenker da også i form av følelser) er full av kjærlighet og omsorg er easygoing gir meg frihet og rom til å være meg selv er sosial er kreativ er kjekk er en veldig god far, venn og støttespiller tar hensyn - og likevel er han MANN :-) vi er et bra team :-)
Pixie Power Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Men hadde ikke denne listen å gå ut fra på første date, da, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå