Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 legen sa sist gang på tirsdag at jeg var veldig moden og hodet lå langt nedi,han trodde jeg kom til å føde snart(burde jo det når jeg er så langt,hehe)så de to første dagene etter den time gikk jeg og var sikker på å komme ivei hvert øyeblikk,begynte tenke at det e ringen vits å vente sånn,det skjer når det skjer og vært rolig ikveld,men nå stikker det og sprenger så vondt nedi der,alltid vært ubehagelig de siste to ukene,men nå gjør det direkte vondt uansett om jeg sitter eller står,noen som har erfaring med at dette kan være starten?jeg har høy smerteterskel og ikke ofte jeg sier som så at dette gjør vondt altså.kjenner det kun nedi underlivet,ikke i magen eller rygg
77-modell Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Er i uke 38, og har også kjent stikking og strekking en stund nå. Da jeg var hos legen i uke 36, sa hun at babyen lå langt nede i bekkenet. Hun sa ikke noe om jeg var moden eller ikke, men da jeg spurte om hun trodde babyen kom før tiden, siden han lå så langt nede, sa hun at det trengte han ikke å gjøre..... Jeg hadde det ikke sånn med førstemann, da kjente jeg ingen ting før jeg fikk veer.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 har det sånn eg også! sprenger og stikker og det er kjempevondt å gå og reise seg:( er i slutten av uke 38 nå og hodet har festet seg og ligger godt nede i bekkenet. eg kjente overhode ingenting første gangen eg skulle føde for litt over 3år siden i motsetning til nå! så det er noe på gang,det er sikkert for sånn kan man ikke ha det:)
Vårunge08 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hei Samme her. Mye mer 'stikk' i kjeden og rare vondter denne gangen.. Kan ikke huske at det var sånn sist.. Har gått og kjent og trudd at det skulle starte nå i et par uker... Ennå ei uke til termin her, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet.. )
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Kanskje et skår i gleden, men sånn har jeg hatt det i to-tre uker og jeg er fire dager over termin nå.
*H* Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 samme her, jeg er uke 36 nå. det begynte for et par uker siden med "menssmerter" og de siste dagene nå har vært kjempeille, menssmerter, stikking, vanskelig å bevege seg generelt; vil bare krype sammen hehe... merker jo det skjer ting, men jeg vil ikke tenke at det skjer noe NÅ for da blir jeg bare utålmodig. så får bare fortsette som før og heller være litt er spent.... er jo morsomt å merke slike forskjeller med kroppen da. våkne og tenke hva skjer i dag mon tro. hehe, sjeldent man lever så spennende til vanlig:P
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 HI her,skjedde ikke mer spennende i natt,men jeg vet ikke om jeg har sovet så mye i natt for det har direkte gjort dritvondt,ettersom jeg har skjønt skal ikke stikkinge rog modning gjøre dritvondt,da har en i såtilfelle lav smerteterskel,så gir ikke opp håpet om å komme i vei snart,men er bedre da jeg stod opp idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå