**Min nydelige Milla** Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Måtte bare rope på deg og si dette: Så på bildene dine på profilen din (alle var veldig fine), men det av dattera di, tre dager gammel som ligger å sover på siden, var så utrolig nydelig.. Får tårer i øynene (ikke følsom altså))... Er så nydelig. Måtte gå inn til Milla og kikke på henne jeg nå, ligger så vakker på siden og sover Blir nervevrak av disse barna
**Min nydelige Milla** Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2008 Dytter, så håper jeg du ser
**Min nydelige Milla** Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Ja, det skjønner jeg... Vet du hva du får denne gangen da? Var alt bra på UL?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Blir jente igjen og UL var helt normalt, ingeneting utenom det ordinære, annet enn at vesla i magen nok er ganske liten... Noe jeg selvfølgelig ikke skal klage over! Mindre som skal Ut:p Hehe...
**Min nydelige Milla** Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Koselig da,.. Ja, gjør ingenting at de er små nei, sålenge de kommer til termin og alt er bra. Snuppa mi var jo 2950g og 47 cm, og hun kom på termindato. Så vi hadde liten baby lenge. Er så kos..
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 HErlig da:) Embla var litt større enn det, men hun var liten likevel:) Er det ennå! Er Milla første?
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Milla er min første ja... Holder med en til om et par-tre år.. Vil at snuppa skal være litt alene med mamma og pappa først Blir nok koselig med to jenter da, og at de får glede av hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå