♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 og bli skikkelig fjortiss. Minsten skal ligge borte og vi er bedt på fest. Skal svi av masse penger på byen etter festen og bli skikkelig fjortiss . jepp. greit å ha en plan. *flyg en faen i meg i kvel*
Tommage♀♂ Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Det gjorde jeg forrige lørdag! Vi var på ferie hos svigermor, og sambo ble hjemme mens jeg gikk ut med venninner, og sovnet på bussen hjem... Og siden ingen vekket meg kom jeg meg ikke av bussen før vi var hos venninna mi, og kom meg ikke hjem til svigers før søndags morgen. FLAUT! Men joda, god og full var jeg, hehe;)
mams-til-tre Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Er ferdig med de tidene ja.....( glad er jeg for det da ) Blir full når jeg drikker på fest, MEN ikke som en fjortiss! KOS DEG:)))
cherry coke Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Lykke til...Urk...ekkelt å være full, da! Tenk dagen derpå. Håper at du koser deg, og drikker mye vann til vinen/ølet/brennevinet.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 jaja jeg ville nå bare gi meg sjøl lov til å gi litt pokker og ha noe å se frem til i nær fremtid. Takk for de som øsnker meg god tur. blir bare oppgitt over dem som skal bli provosert over dette innlegget. Har vært litt klaging over mannfolk ikveld så prøver bare å muntre meg opp med noe helt annet å tenke på. . men passer dårlig i kveld uansett for jeg er sur som ei padde.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Det hadde jeg tenkt til på lørdag som var, jeg og venninna mi hadde VM i full, men hu vant. Dermed måtte jeg være barnevakt og passe på at hun kom seg hjem og alt som følger med. :-p Neste gang skal jeg vinne!!! Kos deg ute! :-D
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 TAKK!=) Vm i full faktisk- den var moro! =)
Dronningen! Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Full er aldri morsomt, bursdagsblid er noe helt annet:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 bursdagsblid = rødvinsfylla for meg..hehehehe.
3 blå Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har husmorferie fra i morgen ettermiddag, og jeg skal også ha VM i full i helga tenkte jeg Gooood helg da jenter
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 da er vi to som skal drikke. jeg har også lyst til å ta den helt ut på byn, til en vis grense så klart... men å svi av masse penger på byn skal jeg ikke.... drikke meg full på festen og danse meg støl på byn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå