Gå til innhold

Ville bare dele med dere...:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnuppa mi tok sine første krabbesteg i dag:-)))))

Jammen på tide syns mammaen, da hun er 11 mnd hvert øyeblikk. Hun satte seg også opp selv fra krabbestilling..

 

Husker dere hvor lang tid babyene deres brukte på sine første "skumle" krabbesteg, til de suste bortover gulvet? Jeg husker ikke fra eldste, men hun var myyyye kjapppere, hun GIKK hun når hun var like gammel som lillesøster er nå:-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er jo like moro enten de er 6 mnd eller 11 mnd :-) Eldste krabbet aldri, men minsta begynte å krabbe etter hun reiste seg opp, så hun var vel kanskje 10 mnd?

 

Begynte å krype da hun var 6 mnd, så hun kom seg jo fram uansett da :-)

Skrevet

Alltid morro når barnet gjør noe nytt..uansett alder :)

 

Nå er jo det noen år siden sist, men mener på de tok det kjapt når du først fant ut hvordan man skulle ta disse krabbestega :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...