Gå til innhold

til dere som er litt små frekke... :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere barn? bare lurer enkli.. er jo selvsagt enn viss risiko at dere lyger når dere svarer da.. men av min rene store nysgjerrighet så spørr jeg...

.. og ja.. er for pysete til å stå frem med nick ettersom jeg ikke tørr å bli hengt ut... :-P hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg anonym...

Det er så utrolig mange frekke her inne.. :s

Skrevet

Fy skam oss...............nei ingen av oss har noen barn , vi driver bare dank for å irritere slike som dere=/

Skrevet

Og ikke er vi små frekke heller. Angelica og jeg er ganske lange faktisk:o)

Skrevet

Hei! Jeg er en av de som kan være riktig så upopulær og kvass her inne. Føler meg stadig misforstått her inne, men men...

Jeg er såkalt "feig" og er bare kvass her inn på forumet. I real life er jeg snill som et lam, og gjør ikke en flue fortred =)

Jeg jatter alltid med, og er alltid enig med den i gruppa som har sterkest mening selv om jeg i utg-pkt.et ikke var enig.

Her inne tør jeg å gi utløp for alt det jeg fortrenger på jobben og blant venner. Sorry!!

Skrevet

Hvordan er man når man er småfrekk? Må først vite hvilken kategori jeg tilhører før jeg kan svare.

Er jeg småfrekk, storfrekk eller direkte slem. Eller er jeg kanskje god som gull eller,eller,eller????

Skrevet

hehe... just d jeg tenkte meg :) morsom hobby da... "driver dank på dib"... skulle fått betalt da... hadde vært ok med timebetaling dah jah!!!!

.... lang frekke da....

HI

Skrevet

Cat.68... vil nok putte deg under kategorien "små-frekk-tøs"....

HI

Skrevet

Cat68, du kan være riktig slem til tider, men pleier å ha en god del gode poeng også.

Skrevet

Ja, hvor ligger jeg da? Jeg er vel ganske hyggelig igrunn?

Skrevet

DU gyldene snitt...............du er da frekk dagen lang...........=)

Skrevet

1,6719teit-nick.... Du er den verste her inne etter min mening. Du mener det motsatte av alles mening bare for å gjøre kvalme her inne. Blusser opp døde diskusjoner og er usympatisk og barnslig.

Skrevet

1,6179775 ... frekkere enn fanden... rett og slett!!!! er du like hyggelig med barna dine som med dine med-dibbere???

HI

Skrevet

HI...

Hvor er Angelica og jeg på den små frekke skalaen din?

Bare lurer assa:o)

Skrevet

Hehehe "små frekk "tøs" sies til hun som tygget samme mannebein i 13 år. jaja.

til spørsmålet.

Jepp jeg har barn 3 stykker faktisk. ;o))

Skrevet

Nei, når man får unger så inndras genet for frekkhet, så om du ser for deg Rut i Änglagård så har du de fleste av oss.

Skrevet

Oi er jeg slem ?? Uff da.

Skrevet

Nei, jeg er mye hyggeligere med mine med-dibbere.

Skrevet

Hahahaha, ikke sant ;o))

Skrevet

Ikke for å snakke om mannen, akkurat nå ligger han og gråter på sofaen. Jeg bare poker han med en stick i nye og ne og ler rått. Torsdagsunderholdning på sitt beste;)

Skrevet

Fy søren ...............det vil jeg også....aaaahhhhhhh

Skrevet

hihi... åååå neeeiiii! IP adressen ja.. tenkte ikke på d.. hehe..

morsom tråd dette faktisk :) syns personlig ikke det er gale å bli omtalt som frekk tøs jeg... mange ting som er langt mye værre..

når eg var liiten.. (altså yngre enn no...) så ble eg kalt for "pissetryne" når jeg og søstra mi kranglet! DET er er stygt kallenavn hva,...!!!??? ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...