Nit@™ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Savner den risten i salatbollen. Den er helt borte. Er det mulig å få tak i?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg gjør ikke men her er en link til tupperware http://order.tupperware.com/coe/app/tup_show_item.show_item_detail?fv_item_category_code=27000 Kanskje du finner den der;)
Nit@™ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Takk ) Skal se om jeg får opp noe på linken din.. Savner den lille risten. Uten den blir den jo en vanlig bolle hvor salaten blir blaut med en gang! Hvordan er formen din?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jo formen er egnetlig veldig fin den, men akkurat nå sliter jeg så med vondt i halsen, Gråter bare jeg hoster, hoster opp slim og sånn. Skal på ul 26. Mars så da får jeg se om magefølelsen min er rett denne gangen og hehe Du da vennen?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 du kan kjøpe risten som reservedel til salatbollen ja, søk på tuppervare om din nærmeste forhandler
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har en sånn liggende som jeg bestilte for mye engang. Int? Send meg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå