tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Lurer på holde bryllupet hemmelig helt til den dagen vielsen finner sted. Er det mulig å holde vielsen hemmelig når man bestiller kirken eller er dette informasjon som det er lett å finne ut av? vi bor på et forholdvis lite sted da. Tenkte å ha vielse med kun nærmeste familie tilstede, og gjøre det til en overraskelse til dem. Dvs at vi planlegger en middag eller noe slikt med dem, og så bare kjøre dem i kirka i stedet... Går det an at brudeparet kmmer inn i lag, eller må brudgommen vente fremme ved alteret. Er ikke sikker på om pappa takler å følge meg frem når han ikke e forberedt... Han er så lettrørt...
Poteto Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 viss dere sier det er hemmeligt så er det jo ingen som sier noe.. tenker da på presten. han har og taushetsplikt.. så er bare dere som kan annonsere at dere skal gifte dere.. å hvordan man skal gjøre det i kirken er opp til dere
tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Takk for svar. Dette kom helt uventet på meg så jeg har ikke tenkt over dette i det hele tatt.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Takk for det. Har alltid trodd at jeg ønsket meg et stort bryllup, men har nå heller tenkt på at på den dagen, er det viktigst for meg med mine nærmeste rundt meg. Tenkte å ha bare foreldrene våre under vielsen, og ha vennefest dagen etterpå med de nærmeste vennen våre. Skal jeg ha et stort bryllup, tror jeg ikke at jeg klarer å velge hvem jeg vil invitere
Poteto Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 eg og hadde valgt å hatt dei nærmeste rundt meg å venne fest en stund etterpå. kansje ikkje dagen etter, men skulle vertfall hatt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå