Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg kjenner noen. Elsker å høre dere snakke :-) Nam :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 eh ok?? er du på kødder`n el bare syk??? Dette var IKKE ment for sånne som DEG!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Eh ok? Jeg svarte bare på spørsmålet, og ga deg et kompliment hvis du er en bømling. Men jeg har vel tatt feil av dem jeg da, hvis du er en av dem. Jeg som trodde de var herlige mennesker :-(
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Bømling i byn?? Eg e bømling, var i byn idag Liten by da men
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 ååååååååååååååååååååååååååååååååå ingen normale mennesker her i dag??????????????? ok drit i denne tråen da!!!!!! herregud
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Ka gjorde eg gale no?? Svarte eg feil?? E bømling då...men ikkje godt nok da kansje???
Poteto Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 eg e bømling.. men hvilken by?? å koffor so sinte?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 hehe ikkje sint men fortvila over kødde svar! og "byen e bergen og..."
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Ja lura eg og på, eg so trudde me bømlinga va so smilande å blie
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 hehe nei no tie eg trur eg *flau* men hei Tone :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #17 Skrevet 13. mars 2008 har du fornavn berre meg? seie eg så vil vær anonym...huff....
3xmamma Skrevet 13. mars 2008 #20 Skrevet 13. mars 2008 E vel da atte eg har bestemt meg for å vera litt anonym eg og, hadde ein litt meir utfyllande profil med meir info før, men følte lissom at alle fekk veta for masse om meg då. Så no eg eg berre meg
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #21 Skrevet 13. mars 2008 slitande me mongen anonyme! (HI her) men eg blei litt flau no nå...:-)...schnuppa(rett? hehe) ser du er 81 mod som meg...hehe
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. mars 2008 #22 Skrevet 13. mars 2008 eg er her.. men kem e dåke anonyme??
3xmamma Skrevet 13. mars 2008 #23 Skrevet 13. mars 2008 Ah... du og 81 mod Kjenne deg kansje då. Fekk ein liten følelse her eg no, e du bømling busatt i bergen?
3xmamma Skrevet 13. mars 2008 #25 Skrevet 13. mars 2008 Hei janne Va berre eg og HI so va anonyme, menne eg kom utav skapet, sånn ca iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå