Gå til innhold

er det en klage kveld av sambo ol i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ar så mangen innlegg om det samme..

men bare klag i vei ;) har gjort eg eg og.. å det MYE ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, men i dag var det så utroli mangen ;) hehe..

Skrevet

trodde jeg å :D

Skrevet

Det var jo mange gressenker og slikt der ute da;)

Litt greit å få blåst ut når man først har noen i samme båt tilstede også:)

Skrevet

ja, det er det ;)

gjere ikke narr av noen eller noe nå? eller?

Skrevet

Det er vel kanskje litt smitte-effekt? Hvis man brenner inne med noe og leser andres utblåsning, får man kanskje lyst til å gjøre det samme?

Tror slike forum er en utmerket sikkerhetsventil for mange forhold. Og det finnes utvilsomt en hel del late, selvopptatte menn der ute!

Skrevet

Nope...

Jeg la ut et av kveldens første sånne i dag..

Skrevet

hehe.. det gjere det.. har en her i hus til tider ;) fikk blåst ut sist uke eg.. hehe.. å det hjalp..

Skrevet

flott.. men var ikke meningen å "stjele" sv deg ;)

Skrevet

sånne kvelder som dag er jeg egentlig ganske fornøyd med at jeg er alenemor:) da vet jeg at alt står og faller på meg og har ingen andre enn meg selv å irritere meg over hvis ting ikke blir gjort. he he.

Skrevet

hehe, ja det er det "sure" med å være alenemor ;)

Skrevet

Må vel melde meg inn i denne gressenkeklubben jeg også, tror jeg... Sambo har vært borte i to uker nå - som ikke var meningen... men kommer heldigvis hjem til påske!! :)

Kan godt melde meg inn i klubben, for han er borte på jobb mandag - torsdag hver uke...da er jeg hjemme med tre barn og føler meg som en alenemor...

Lurer på om disse gutta hadde klart en omvendt situasjon? Hadde vært moro å prøvd... "nå drar jeg bort i to uker også tar du deg av de daglige rutinene med alle tre barna og husmorjobben..."

Da tror jeg mange øyne hadde vært preget av frykt.... ;) *ser for seg sambo vettaskremt*

Skrevet

hehe. det hadde vært kjekt. men sambo hadde nok bare kjørt til svigermor med Nora... og huset hadde ikke sett ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...