Gå til innhold

Ang. skuffelser..(og menn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å bli trist når man ikke får bursdagsgave?

Hadde blitt glad for et kort jeg altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir glad om han sier gratulerer med dagen... og kanskje litt frokost :) Gaven er ikke nøye.. har det jeg trenger og ønsker meg... Jajja, jeg hadde blitt kjempeglad for et kort :)

Skrevet

blir glad så lenge han husker det eg ;)

men gave får eg alltid. om det er en uke før eller etter ;)

Skrevet

Blomster og kort hadde gjort meg glad nok. :D Nej, synes ikke det er teit å bli skuffet nej. Tipper han hadde blitt like skuffet om du glemte dagen hans.

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg ha gave og frokost på senga og det får han også. Er ikke veldig bekymret for at han skal glemme det :)

Skrevet

Nei, det er ikke teit, så lenge det ikke er planlagt da. Hadde noen fattige år hvor vi begge var enig om å ikke gi hverandre presanger, men gav jo en liten oppmerksomhet fra jentungen likevel.

Skrevet

Han husket dagen da, han bare gjorde ikke noe ut av det.

Skrevet

Nei, det er ikke teit!!! Jeg hadde klikka i vinkel om jeg ikke hadde fått en liten oppmerksomhet. Alle som vil har mulighet til å kjøpe en liten ting, samme hvor lite penger en har. Det finnes ingen god grunn til å ikke kjøpe gave. En liten badekule eller en liten såpe f.eks, det koster ikke stort om det er der foten trykker.

Skrevet

Da hadde jeg "klikka i vinkel", for å bruke et godt innarbeidet dibuttrykk!

Skrevet

Hyle, skrike, gjerne kaste ting, skjelle ham ut for først temaet, så alt annet du kommer på, gjerne også utseende og andre ting som kan såre, for så å gå fra situasjonen uten at han får svart , la ham stå der og blomstre og nekte å prate med ham nærmeste halvtimen. Feks...

(anbefales dog ikke)

Skrevet

Hvordan klikke i vinkel? Er ikke helt sikker, men sikkert kjekt å ha en gradeskive!

Skrevet

Ja, jeg satt nemlig å lurte på hva det het!

Får skaffe en sånn da. :P

Skrevet

Hehehe, ja da hadde det nok fristet å trylle frem en presang tenker jeg.

Skrevet

Selges på velassorterte kontorforretninger :-p

Skrevet

Mulig hun der trollungen har lurt en unna på rommet sitt. :P

Virkelig rommet med det rare i det der.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig skuffet. Min elsk vet hvor gla jeg er i gaver så om han ikke hadde gitt meg en blomsterkvast engang hadde jeg blitt snurt. Ikke mengden men tanken som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...