Rosa på ball Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hva er forskjellene på slim som kommer før graviditet og i graviditet? Jeg har hatt blankt slim i to uker nå og er 19 dager over ikm, er småkvalm, har ømme pupper, men tester negativt.... Lurer og lurer en hel masse på mye rart og er nysgjerrig på hva som virkelig skjer i kroppen min... Bare horoner som spreller? Har hatt fryseforsøk og en mens...
Mininni Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Hos meg var det ingen forskjell på slim i og utenfor graviditeten - det ble litt mer av det etter hvert, men ingen forskjell den første tiden.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Etter at jeg ble gravid har jeg hatt mye rar utflod, også mye som likner el-slim, så det er ikke godt å svare på spørsmålet ditt :-) Håper det er et tegn på at det er noe på gang da - sender deg masse babystøv og lykke-til-tanker :-)
Rosa på ball Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Takk! Hehehehe, Ja litt babystøv hadde vært noe! Har visst baby på hjernen, prøver å være realistisk, men forsøkene mine er litt svake...hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå